wtorek, 17 września 2013

3 Rodział cz.1

                                                                          
                                                                                 Ally
Szłam właśnie na górę,byłam już na miejscu,kiedy zobaczyłam bladego jak ściana Austina który podsłuchiwał coś za drzwiami.Chciałam się dowiedzieć czemu to tak stoi,ale kiedy otwierałam usta położył mi na usta swój palec,i kazał słychać.Nie mając nic innego do roboty schyliłam się do dziurki od klucz,zobaczyłam tam naszych najlepszych przyjaciół,chciałam już odejść,ale kiedy usłyszałam to że chcą mnie i Austina zeswatać momentalnie zamarłam.Odezwałam się dopiero po jakiś pięciu minutach.
-Austin co robimy?
-Nie wiem
-Oni chcą żebyśmy chodzili ze sobą,może poudajemy żeby się na nich zemścić-powiedziałam i zaczęłam się śmiać,ale gdy zobaczyłam minę Austina od razu zpoważniałam miał on poważną minę.
-To jest genialny pomysł
-Co ale ja żartowałam
-Ale pomyśl no proszę
-No dobrze
Kiedy wchodziliśmy do pokoju Austin złapał mnie za rękę.Kiedy Trish i Dez nas zobaczyli od raz umilkli.
-No heeeeej-przywitała się dziewczyna
-Cześć-odpowiedziałam razem z Austinem
-To wy jesteście razem?-spytał rudzielec
-Tak
-Udowodnijcie
-A niby jak?-spytałam
Każdy zaczął myśleć a ja się bałam,wiem niby nie ma czego bo przeciesz Austin to mój przyjaciel,ale wiem do czego jest zdolna Trish.Po jakiś 5 minutach usłyszałam werdykt,a wypowiedział do Dez
-Całus
-Co!-wykrzyknełam
-Ok-powiedział z luzem Austin.
Chciałam coś powiedzieć,ale poczułam wargi Austina na swoich,zaczął mnie całować,a ja każdy pocałunek oddawałam z entuzjazmem.Był to mój pierwszy pocałunek,czułam motylki w brzuchu.Kiedy skończyliśmy popatrzaliśmy sobie w oczy te jego czekoladowe oczka były takie cudowne,że nawet nie zauważyłam że spiekłam raka,kiedy się wybudziłam się z transu, szybko uciekłam.Słyszałam jak mnie woła,ale byłam taka zażenowana że nie zwracałam uwagi na okrzyki za moimi plecami.






W moim  notatniku jest on dłuższy ale ja go postanowiłam podzielić na części ponieważ nie mam za dużo czasu ale jutro dodam 2 część i 4 rodział.Proszę tylko o komentarze kiedy będzie ich dużo pomyśle nawet aby przypadkiem nie dodać 5 rodziału.


Wasza Laura!!!       

1 komentarz:

  1. Cudowy <3 Czekam na nexta...<3
    Ps. zapraszam do mnie : http://r5-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń