wtorek, 17 września 2013

2 Rozdział

                                                                             Ally
Zaczęliśmy się do siebie zbliżać. Nagle do pokoju weszła jakaś dziewczyna.
-Austin co ty robisz?-spytała nieznajoma
-Kira to nie tak jak myślisz!-krzyknął
-A niby jak?-spytała i uciekła płacząc
-Kira zaczekaj!
I już go nie było. Pobiegł za nią, a mnie zostawił samą.
Czy oni są razem?
Od kiedy?
Czemu mi nie powiedział?
Tyle pytań cisnęło mi się na usta, ale co mnie to obchodzi przecież on może spotykać się z kim tylko chcę,ale zabolało mnie to że mi nie powiedział.
                                                                               Austin
W tym samym czasie.
-Kira zaczekaj to nie tak jak myślisz,ja kocham tylko CIEBIE!-krzyknąłem na cały park .Ludzie aż się na mnie popatrzyli,ale mi to nie przeszkadzało liczyła się tylko Kira.Nagle powiedziała coś co mnie ogromnie zabolało.
-Albo ona,albo ja,wybieraj!-krzykneła
-Co, ale Ally to moja przyjaciółka-powiedziałem to i przypomniałem sobie wszystkie spędzone chwile z Ally,a z Kirą jakoś nie mogłem sobie przypomnieć razem spędzonych chwil,ponieważ ja prawie wcale jej nie znam.
-Wybieram...Ally-powiedziałem cicho,bo bałem się jej reakcji,ale chyba to usłyszała bo zaczęła strasznie na mnie wyklinać.A ja jak zwykły tchórz uciekłem do Ally,bo musiałem jej to wszystko wytłumaczyć.Kiedy wszedłem do sklepu Ally była szeroko uśmiechnięta,ale kiedy jej wzrok napotkał mój od razu zszedł jej z twarzy.
-Ally musimy  porozmawiac-powiedziałem
-Dobrze,ale jak skończę-powiedziała smutno
-Ok
Poszedłem na gorę drzwi były lekko uchylonę a więc podszedłem i podsłuchałem o czym mówią Tris i Dez,ale kiedy to usłyszałem, uśmiech od razu zniknął mi z twarzyponieważ rozmawiali on o ...  
   

1 komentarz: